<<< nazaj                                          Šibeniška regata 2022      3.- 4.12.2022                                Domov...

Šibenska regata 2022Kornati rally je bil zaradi slabe vremenske napovedi odpovedan, zato smo se udeležili Šibenske regate, ki poteka v istem terminu. Regata je v kanalu pred samim Šibenikom, kjer ni vala, jugo tukaj piha precej manj kot na odprtem morju. S Karpo smo se v transfer odpravili v petek zvečer ob 20h, pihal je levant z močjo 13-18 vozlov. Dežja je bilo precej, jadranje pa za dva dežurna na krovu znosno, saj ni bilo vala. Na ene uzde (laška orca) smo lepo prijadrali od Biograda do vhoda v kanal Sv. Anteja. V soboto, na dan regate, vreme ni bilo nič kaj lepše – občasen dež ter zelo spremenljiv veter. Kot bi se levant in jugo pogovarjala med seboj in se nista mogla odločiti, kdo bi prevzel prevlado nad regatnim poljem. Moč vetra je nihala med 12 in 21 vozli, občasno tudi 25. Start je bil ob 11.uri, na startni listi je bilo 25 jadrnic. Naš start je bil slab, najbolje so proti prvi boji startali Elaya, Gringo, Mr J in Erco D. Regatno polje je bilo zanimivo in dinamično, postavljeno v obliki velikega križa, potrebno je bilo odjadrati dva kroga. Ko smo po prvem jadranju z vetrom ravno dohiteli najhitrejše jadrnice, smo zelo slabo spustili genaker, ki nam je ušel v vodo. V zahtevnih razmerah smo se precej namučili s pobiranjem in ga na srečo celega izvlekli na krov. Bili smo na repu vseh udeležencev, vendar nadaljevali z jadranjem. Po drugem jadranju z vetrom smo ravno ujeli Ercota D, ko se jim je pripetila enaka napaka kot nam prejšnji krog – genaker jim je šel v vodo, žal so ga tudi strgali. Mi smo do cilja pridobili precej mest, vendar višje od generalnega enajstega mesta nismo mogli, medtem ko je bila Dušanova ekipa z Elayo brez večjih zapletov na odličnem četrtem mestu. Predviden je bil še en plov, vendar se organizator zanj ni odločil. Nam je bilo kar žal, saj smo bili tako ali tako mokri, veter pa ni bilo tako močan, da bi onemogočal jadranje. Verjamem pa, da je to ustrezalo ekipam na krajših in lažjih jadrnicah, ki so se po težkih pogojih kar mučili. Po obvezni enoločnici s fižolom je sledila razglasitev, ob 16. uri pa smo odšli na transfer nazaj v Biograd. Jadranje nazaj je bilo dinamično. Nekaj časa nas je zalival dež, nekaj časa nam je morje osvetljevala luna, potem so treskale strele. Na transferju nazaj so večino poti odjadrala dekleta – Špela, Urška in Manca so imele trening jadranja po težkih pogojih. Jugo je večino poti pihal od 18 do 30 vozlov, tako da smo kar hitro prijadrali nazaj v marino. Ravno prav premraženi, da se je prileglo kuhano vino, s katerim smo si popestrili večer😊

Maks Vrečko

Na Miklavževo pa se je ekipa Elaye udeležila še tradicionalne regate Svetega Nikole, ki jo organizira YC Biograd. Zasedli so prvo mesto v skupni uvrstitvi in prvo mesto v skupini.
Iskrene čestitke!

Rezultati Šibeniške regate: >>>

<<< nazaj                                                                                                                                                                                                Osveženo: 10.12.2022