<<< nazaj                           Lara poroča - regata TP52 v Palmi - 7.5.2024                     Domov...

Med 28. aprilom in 2. majem se je v Palmi na Mallorci odvijala prva regata v sezoni 52SuperSeries za razred TP52. Prvi dan je zaradi dežja in brezvetrja odpadel, drugi dan pa smo šele ob 16.30 uspeli odjadrati en plov. Tudi ta dan nas je spremljal zelo lahek in spremenljiv veter. Tretji dan smo poskusili malo nadoknaditi in smo po srednjem vetru odjadrali tri plove. Predzadnji dan je že zjutraj začelo močno pihati. Regatni odbor nas je poslal na vodo. Takoj po izplutju nas je zadelo 28 vozlov vetra in ko smo prišli do izhoda iz marine, nas je regatni odbor preko VHF postaje obvestil, naj gremo nazaj na privez, saj je na regatnem polju med 26 in 36 vozlov vetra. Omejitev za jadranje s TP52 je 25 vozlov. Zadnji dan smo morali ponovno nadoknaditi izgubljen regatni dan, zato smo ponovno odjadrali 3 plove. Veter je bil še vedno zelo močan, 18-24 vozlov in 2 metra vala. Z ekipo Quantum Racing smo prvo regato v sezoni zaključili na drugem mestu. Naslednja regata bo v Newportu (ZDA) sredi junija.

Jaz pa sem zdaj že v Baioni na severu Španije, kjer se pripravljamo na drugo regato v sezoni za RC44. Danes začenjamo s treningi, v četrtek pa bo prvi regatni dan.